Usein kysytyt kysymykset

Edellytämme laskutukselle voimassa olevaa Y-tunnusta. Tiedustelkaa laskutusmahdollisuutta yhteyshenkilöltänne tilauksen yhteydessä. Jos edellytykset tilinavaukselle, mm. luottotiedot, ovat kunnossa, voimme avata teille laskutustilin.

Valitettavasti ei. Edellytämme asiakkailtamme voimassa olevaa Y-tunnusta. Osa tuotteistamme on jälleenmyynnissä mm. LVI- ja sähkötukkuliikkeissä, esim. Ahlsell, Onninen, SLO, Rexel, Würth. Ottakaa tässä tapauksessa yhteys lähimpään tukkuliikkeeseen.

Huollamme kaikki myymämme tuotteet joko tiloissamme Vantaalla tai tehdashuoltona toimittajalla. Saat myös kauttamme kattavat kalibrointipalvelut. Kysy lisää: orders@movetec.fi

Pankkitiedot löytyvät laskulta. IBAN: FI26 8421 0710 0165 63 / SWIFT: DABAFIHH

Reklamaatiot koskien laskua: katso kohta ”Reklamaatiot ja palautukset”

Oletko tyytymätön johonkin tuotteeseemme? Autamme sinua mielellämme reklamoimaan vialliset tai muuten virheelliset toimitukset.

Reklamaatiot ja palautukset tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen quality@movetec.fi ja cc:ksi kaisa.kivisto@movetec.fi. Saat paluuviestinä reklamaation tunnistenumeron. Huomioithan, että reklamaatio on kirjautunut järjestelmäämme vasta, kun saat reklamaatiotunnisteen.

Vastaanotettuamme reklamaation/palautuksen, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Ottakaa ensin yhteys myyntiimme, joka selvittää onko ko. tuotetta hyllyssä vai onko se tilaustavaraa. Jos tuote löytyy hyllystä, nouto onnistuu usein jo saman päivän aikana, mutta siitä pitää aina sopia ensin myynnin kanssa. Varastossamme tilausten keräilyssä on tietty läpimenoaika, jota noudatamme. Veloitamme saman päivän pikanoudoista 50,- euroa.

Pyrimme vastaamaan tarjouspyyntöihin 2 työpäivän sisällä. Käsittelyä nopeuttaa tuotteen mahdollisimman yksilöidyt tiedot.